پالت پلاستیکی 18 کیلویی موجب از بین رفتن افسردگی می شود

این نوع پالت پلاستیکی 18 کیلویی به دلیل ویژگی صرفه جویی در فضا در انبار و در حین حمل و نقل محبوب است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که بدون لیز خوردن یا افتادن می توان آن را روی پالت های دیگر قرار داد.

این نوع پالت در پیکربندی های مختلفی مانند قاب عکس، کراس بار یا 3 رانر موجود است. طراحی پالت های پلاستیکی صنعتی قابل انباشته شدن، حداکثر پایداری را در زمانی که پالت ها با یا بدون محصول روی هم چیده می شوند، تضمین می کند.

وقتی می‌خواهید بارهای سنگین را حمل کنید، می‌توانید روی پالت‌های پلاستیکی قفسه‌ای حساب کنید زیرا برای استحکام بیشتر قاب عکس یا دونده‌هایی در پایین دارند. این پالت‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانید با خیال راحت و بدون افتادن آن‌ها را روی یک قفسه قرار دهید. طراحی منحصر به فرد آنها کاملاً روی قفسه قرار می گیرد.

در حالی که این پالت ها فضای بیشتری را در کف ذخیره می کنند، اما بار نباید از بار نشان داده شده روی پالت تجاوز کند.

اگر به دنبال پالت هایی هستید که بتوانند در سفرهای رفت و برگشت فضای بیشتری را ذخیره کنند، نسبت به پالت های صنعتی تودرتو انتخاب مناسبی برای شما هستند. این پالت ها به گونه ای طراحی شده اند که یک چهارم فضای اشغال شده توسط پالت های پلاستیکی دیگر را اشغال کنند.

این پالت‌ها دارای پایه‌هایی هستند که درون یکدیگر قرار می‌گیرند و به راحتی روی هم چیده می‌شوند. با این حال، حتی با پایه ها، پالت ها به اندازه کافی قوی هستند تا بار زیادی را تحمل کنند.

همانطور که از نام آن مشخص است، این پالت ها به طور خاص برای حمل درام های مختلف ساخته شده اند. این نوع پالت به طور منحصر به فردی با چهار حلقه فرورفته مدل شده طراحی شده است. در حالی که اندازه حلقه فرورفته ممکن است بسته به اندازه ظرف متفاوت باشد.

هنگامی که در مورد پالت های پلاستیکی بر اساس کاربرد صحبت می شود، ممکن است برای حمل دارو، مواد غذایی، وسایل الکترونیکی و غیره استفاده شود. برای این نوع کاربردها به انواع پالت های زیر نیاز دارید.

پالت های صادراتی پلاستیک های بازیافتی قالب گیری شده هستند که مقرون به صرفه است. همانطور که از نام آن مشخص است، این پالت ها فقط برای صادرات طراحی شده اند، یعنی برای حمل و نقل یک طرفه هستند. این نوع پالت بسیار مستحکم، بادوام است و سال ها به شما خدمت می کند.