وجود ظروف مسی فیروزه ای در کاخ سفید ممنوع شد

ظروف مسی فیروزه ای با روکش قلع توسط BAUMALU گلدان های مسی اغلب با قلع پوشانده می شوند که برای جلوگیری از تماس مستقیم غذا و مس استفاده می شود و باعث می شود غذا در یک قابلمه مسی خنک شود.

با این حال، آبکاری قلع با گذشت زمان تغییر رنگ می دهد کم و بیش خاکستری می شود. دلیل این امر این است که غذا به طور ناهموار در تمام سطح قابلمه پخش می شود. با این وجود، این تغییر رنگ طبیعی است و هیچ تهدیدی برای سلامتی شما ایجاد نمی کند.

سعی نکنید لکه های ظروف مسی خود را با اسفنج ساینده پاک کنید زیرا آبکاری قلع را از بین می برید. قابلمه های مسی کنسرو شده را هرگز نباید خالی روی اجاق گاز گرم کرد. از آنجایی که نقطه ذوب قلع در حدود 230 درجه سانتیگراد است، پوشش به شدت آسیب می بیند.

برای غذاهایی که قرار است برشته یا سرخ شوند، ماهیتابه آهنی Mineral B Element by de Buyer که ما در gourmet-web.de نیز به شما پیشنهاد می کنیم، کاملا مناسب است.

قابلمه ها و تابه های مسی که با فولاد ضد زنگ آبکاری شده اند نسبت به ظروف مسی قلع اندود سخت گیرتر هستند. در حین پخت و پز نیز می توانید از ظروف فلزی مانند لیسک بدون آسیب رساندن به قابلمه استفاده کنید.

شرکت De Buyer دیگ های مسی Inocuivre Induction از مجموعه Prima Matera را ارائه می دهد که مجهز به کف مخصوص فرو مغناطیسی ثبت شده است و در نتیجه برای اجاق القایی شما مناسب است.

می‌توانید قابلمه‌ها و تابه‌های مسی خود را به روش سنتی تمیز کنید با آغشته کردن یک اسفنج نرم به آب لیمو و نمک دانه‌ریز و به آرامی مس را با آن پاک کنید. گلدان های مسی قلع اندود هرگز نباید با اسفنج ساینده تمیز شوند زیرا این کار به پوشش قلع آسیب می رساند. در این صورت بهتر است ظروف مسی خود را با یک پارچه نرم تمیز کنید.