مردی که بخاطر ست حوله عروس و داماد ترک همسرش را ترک کرد

در تابستان بیشتر از حد معمول از ست حوله عروس و داماد ترک تری استفاده می کنیم. دوش یا ساحل یک حوله همیشه با ما است. اما یک حوله بی کیفیت و رنگ هایی که در تولید آن استفاده شده است می تواند منجر به درماتیت یا سایر عواقب ناخوشایند شود.

برای انتخاب یک محصول خوب، باید با دقت به انتخاب آن نزدیک شوید. شما باید تفاوت های ظریف خاصی را بدانید، به عنوان مثال، خود نخ در نزدیکی حوله رنگ می شود یا رنگ به سادگی روی آن اعمال می شود، در نتیجه ممکن است به بدن شما برسد.

می توانید نخ را از حوله بیرون بکشید تا پشت پارچه حوله را بررسی کنید، یا می توانید آن را روی یک چراغ نگه دارید و آن را در برابر نور آزمایش کنید. برای خواندن ترکیب موادی که حوله از آن ساخته شده است تنبلی نکنید، زیرا این نیز مهم است. به طور کلی، حوله حوله ای محبوب ترین لوازم جانبی حمام است و بیش از ده ها برند سازنده آن را در بازار نشان می دهند.

همه آنها کیفیت اعلام شده را تضمین نمی کنند و حتی بیشتر از آن همه آنها ارزشی را ندارند که روی برچسب قیمت درج شده است. برای اینکه در تنوع انتخاب ها و گستره وسیع گم نشوید، توصیه می کنیم به رتبه بندی تدوین شده توسط ما توجه کنید.

5 تا از بهترین حوله های تری:حوله های تری امروزه به دلیل نرمی و راحتی بالایی که در حین استفاده از آن ها ارائه می دهند، تقاضای زیادی دارند. چنین حوله هایی را می توان از پارچه های مختلف تهیه کرد، بنابراین ارزش دارد که با مواد ساخت آنها با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

پنبه. حوله های نخی کاملاً نرم و ظریف هستند و همچنین کاملاً قادر به جذب رطوبت هستند. ارزش ترجیح دادن پارچه های ساخته شده از پنبه آلی را دارد، زیرا بدون افزودن ترکیبات شیمیایی رشد می کند. این پارچه سازگار با محیط زیست است.

این گونه منسوجات از کشورهای مختلف مانند ترکمنستان، پاکستان، برزیل، ازبکستان، ترکیه و مصر آورده می شود. اما محصولاتی هستند که هم حاوی الیاف ارگانیک و هم الیاف مصنوعی هستند. بر روی برچسب محصول می توانید اطلاعاتی در مورد ترکیب پارچه پیدا کنید.

بنابراین، الیاف مصنوعی به عنوان “M” و پلی استر – “P” تعیین می شوند. حوله های نخی توسط شرکت هایی مانند تاک، هابی، آریا، کارون و غیره عرضه می شوند. کتانی.

اکثر مردم محصولات کتانی را دوست دارند، زیرا آنها با افزایش استحکام و عمر طولانی مشخص می شوند. کتانی ساختار متراکمی دارد، بنابراین این حوله در تماس با پوست، یک اثر ماساژ خفیف ایجاد می کند.