مردی که بخاطر رب گوجه فرنگی 5 کیلویی کلیه خود را از دست داد

مهمترین مزیت رب گوجه فرنگی 5 کیلویی دادن ظاهری اشتها آور به غذاهای آماده با طعمی متفاوت است. از این گذشته، همه رازی ندارند که فرآیند هضم با دیدن و بوی غذا، سرو میز و هر چیزی که با آن مرتبط است آغاز می شود.

اشتها را تحریک می کند، ترشح شدید شیره های گوارشی را تقویت می کند، غذاهای تهیه شده با استفاده از رب گوجه فرنگی را بنویسید. همه اینها به هضم خوب منجر می شود. رب گوجه فرنگی حاوی تقریباً تمام این مواد است که خود گوجه فرنگی برای تهیه آن استفاده می شود.

سودمندی محصول به دلیل محتوای بالای مواد ویتامینی است. ویتامین C دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی است. این یک جزء اصلی در مجموعه اقدامات برای بهبود سیستم ایمنی، محافظت از بدن در برابر میکرو فلورای بیماری زا و سایر اثرات منفی است. محتوای بتاکاروتن کافی در ترکیب با اسید اسکوربیک به افزایش مقاومت در برابر استرس و کنترل اثرات موقعیت های استرس زا کمک می کند. همچنین نقش تعیین کننده ای در کاهش اثر عامل تشعشع دارد.

تیامین که متعلق به ویتامین های B است، تمام فرآیندهای مرتبط با متابولیسم را تسریع می کند. همچنین از تجمع پوندهای اضافی جلوگیری می کند. تیامین برای عملکرد صحیح دستگاه گوارش و دستگاه ها و عروق قلب ضروری است. اسید نیکوتینیک (ویتامین PP) اجازه نمی دهد کلسترول مولکولی پایین را حل کند.

همچنین برای تولید برخی از مواد هورمونی ضروری است. این شامل هورمون های جنسی نیز می شود. اگر در مورد مواد مهمی مانند لیکوپن چیزی گفته نشود، فهرست خواص مفید بسیار کامل نخواهد بود. با مقدار این مواد، تفاله گوجه فرنگی بالاترین جایگاه را در سکو اشغال می کند.

یک کیلوگرم از محصول (که تصورش سخت است) حاوی 1600 میلی گرم لیکوپن است! آنها رنگدانه های طبیعی هستند که به همین دلیل گوجه فرنگی چنین رنگ مشخصی را به دست می آورد. این مواد در اصلاح پیچیده پزشکی بسیاری از بیماری ها استفاده می شود. تومورهای بدخیم نیز از این قاعده مستثنی نیستند.