لباس فرم گارسون یک فرد را صاحب یک رستوران زنجیره ای کرد

به جز برخی از هتل‌های زنجیره‌ای بین‌المللی که رنگ‌های شیک‌تر را ترجیح می‌دهند، لباس فرم گارسون برای پذیرایی با رنگ‌های ظریف و ظریف مانند آبی، خاکستری و مشکی ساخته می‌شوند. هدف این است که به کارکنان فرانت آفیس تصور جدیت و اقتدار داده شود و این کار با استفاده از چنین رنگ هایی ساده تر می شود.

این سه رنگ بیش از یک استاندارد، پایه و اساس را نشان می‌دهند و در سایه‌های تیره با امکان استفاده از سایه‌های روشن‌تر در تابستان استفاده می‌شوند. انتخاب مواد مورد استفاده برای ساخت لباس فرم برای پذیرندگان از دو جنبه ناشی می شود.

کارکنان در داخل سازه کار می کنند که همیشه دارای تهویه مطبوع است، به جز استراحتگاه ها و روستاهای تعطیلات. یونیفرم باید برای مدت طولانی مقاومت کند، بیش از اینکه راحت باشد، زیرا مردم ساعت ها در روز آن را می پوشند. با شروع از این مفروضات، ما تصمیم گرفتیم که تقریباً فقط از پشم سبک وزن یا پارچه های ساخته شده از پشم و الیاف مصنوعی استفاده کنیم که پوشیدن طولانی تر را تضمین می کند.

پشم سبک وزن، انتخاب ایده آلی برای ساخت لباسی است که می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد، زیرا به دلیل خاصیت تنظیم کننده حرارت آن می باشد. در تفرجگاه ها و روستاهای تعطیلات، همانطور که قبلا ذکر شد، مردم ترجیح می دهند ژاکت را کنار بگذارند و یونیفرمی از شلوار و پیراهن بپوشند.

ما دیدیم که لباس فرم برای پذیرایی ها شیک، کلاسیک، رسمی و در طول زمان ثابت است، در حالی که لباس های فرم برای گارسون ها متنوع تر است.

بسته به نوع رستوران و نوع پخت و پز پیشنهادی، لباس های فرم برای پیشخدمت ها از راه حل های کلاسیک تا لباس های مدرن و رنگارنگ متفاوت است. اخیراً دیدن لباس های فرم برای پیشخدمت ها که در آن ژاکت کلاسیک با پیش بند جایگزین شده است عجیب نیست و همچنین در این مورد مدل ها واقعاً زیاد هستند.

همانطور که قبلا ذکر شد، لباس گارسون ها معمولاً از ژاکت (برای آقایان) و یک اسپنسر (برای خانم ها) ساخته می شود که بهترین راه حل برای رستوران های هتل ها یا راه حل های مدرن تر مانند ژاکت های یقه ماندارین است. برای پذیرایی