قاتلی که با پیچ جوش m3 گوشت تن جنازه ها می کند

گاهی اوقات پیچ جوش m3 فلزی زنگ زده می توانند به یک مبلمان قدیمی یا یک وسیله تزئینی جذابیت بیشتری دهند. با این حال، وقتی پیچ های قدیمی و زنگ زده خانه، عرشه یا پاسیو شما را به هم چسبانده اند، زمان تعویض آنها فرا رسیده است.

زنگ در نهایت می تواند به طور کامل یک پیچ را از بین ببرد و به نوبه خود می تواند به یکپارچگی ساختار آسیب برساند. وقتی این اتفاق افتاد، ناخن های قدیمی را تعویض کنید. چندین ماده وجود دارد که می تواند به جلوگیری از زنگ زدن ناخن ها کمک کند.

گالوانیزه فرآیندی است که طی آن پیچ ها با آلیاژ روی پوشانده می شوند. روی یک پوشش محافظ ایجاد می کند که به جلوگیری از زنگ زدن پیچ کمک می کند. اکثر پیچ هایی که از فروشگاه های سخت افزاری خریداری می کنید یا در ساختمان سازی استفاده می شوند گالوانیزه هستند.

این بدان معنا نیست که پیچ هرگز زنگ نمی‌زند، بلکه به این معنی است که نسبت به ناخن‌هایی که با پوشش محافظ پوشانده نشده‌اند، از ضد زنگ بهتر محافظت می‌کند. در صورت داشتن ابزار مناسب می توانید ناخن های خود را در خانه گالوانیزه کنید، اما خرید ساده پیچ های گالوانیزه آسان تر و مقرون به صرفه تر است.

استفاده از پیچ های مناسب برای چسباندن روکش به سقف شما کمک می کند تا در برابر بادهای شدید مقاومت کند. سازندگان معمولاً از پیچ های معمولی 8 بعدی استفاده می کنند که تقریباً 2 ½ اینچ طول و 131/1000 اینچ عرض دارند.

طبق گفته انجمن چوب مهندسی شده، پیچ ها نباید بیش از 6 اینچ از هم فاصله داشته باشند و 3/8 اینچ از انتهای و لبه های پانل پوششی وصل شوند. این انجمن همچنین استفاده از پیچ های جعبه 10d را به عنوان فاصله دهنده برای تخمین فاصله 1/8 اینچی بین انتهای پانل روکش و اتصالات لبه توصیه می کند.

هنگام نصب روکش، پیچ ها را به طور ایمن به اعضای قاب بکوبید. پیچ را در وسط قرار دهید، نه به لبه عضو. این تضمین می کند که پیچ به طور ایمن بسته می شود و از عضو یا پانل غلاف جدا نمی شود.