فوم داخل سپر عقب پراید موجب از بین رفتن استرس در رانندگی می شود

مواقعی وجود دارد که استفاده از فوم داخل سپر عقب پراید مفید است. بزرگترین مزیت استفاده از آن، توانایی اضافه کردن روغن کاری اضافی به ماشین هنگام شستن آن است. این به ویژه در خودروهایی با رنگ نرم و آسان برای خراش و همچنین خودروهایی که واقعا کثیف هستند مفید است.

اسپری کردن فوم روی سطح بلافاصله قبل از شروع شستشو با دستکش باعث لطافت بیشتر آن و احتمال خراشیدگی آن می شود. استفاده از توپ فوم با صابون قوی‌تر می‌تواند در پاک کردن موم یا درزگیر باقی‌مانده از خودرو قبل از استفاده مجدد یا قبل از انجام اصلاح رنگ بسیار مؤثر باشد.

معمولاً این همان کاری است که حرفه ای ها در ویدیوهای آنلاین انجام می دهند. جزئیات DIY این را می بینند و انتظار دارند که کپی کردن آن با صابون معمولی ph-neutral آنها همان کار را انجام دهد – اینطور نیست. شما باید از یک پاک کننده همه منظوره یا صابون قوی برای پاک کردن موم و چربی استفاده کنید.

این همراه با استفاده از برس برای وارد شدن به هر شکاف یا اطراف نمادها، راه خوبی برای اطمینان از تمیز بودن کامل ماشین و پرداخت ماشینی است.

یکی دیگر از کاربردهای خوب توپ فوم در وسایل نقلیه ای است که هنگام استفاده از صابون روی آنها پیچیده تر هستند. موتورسیکلت ها مثال خوبی هستند. فوم کردن موتورسیکلت و سپس شستن آن با برس روشی سریعتر و ساده تر از اینکه بخواهید با حوله و بطری اسپری وارد آن شوید و هر قطعه را جداگانه کار کنید، است.

شاید بحث برانگیزترین کاربرد توپ فوم، شستشوی بدون لمس باشد. بسیاری از تولیدکنندگان صابون خودرو ادعا می‌کنند که محصولشان کپسوله‌ای کثیفی است و آن را از سطح بیرون می‌کشد. تصور پشت این کار این است که با پاشیدن کف روی ماشین و گذاشتن آن خارج شود، به آرامی کثیفی ها را بدون نیاز به تمیز کردن پاک می کند.