سنگ نمای ساختمان در یزد در دوره عیسی مسیح کاربرد داشت

هنگام استفاده از سنگ نمای ساختمان در یزد در روکش ساختمان ها، قابلیت اطمینان، سازگاری با محیط زیست و دوام تضمین می شود. مواد معدنی طبیعی هنگام گرم شدن، مواد سمی و مضری از خود ساطع نمی کنند و علاوه بر این، سنگ طبیعی خاصیت باکتری کشی دارد.

به عنوان مثال سنگ مرمر است که دارای تعداد زیادی رنگ، سایه و الگو است. آنها به ترکیب شیمیایی، محل استخراج، سن ماده معدنی بستگی دارند. گرانیت می تواند رنگارنگ، قرمز، خاکستری، صورتی باشد و سایه های آن به دلیل محتوای منحصر به فرد کوارتز، میکا و فلدسپات است.

خانه ای که در دکوراسیون آن از سنگ طبیعی استفاده شده است، به طور قابل اعتمادی از درجه حرارت، باد و بارش محافظت می شود. در تابستان، سنگ به عنوان یک سپر محافظ در برابر آفتاب سوزان عمل می کند و به خنک نگه داشتن خانه کمک می کند.

در زمستان، به شما امکان می دهد در گرما صرفه جویی کنید. به عنوان مثال، گرانیت سطح نسبتاً پایینی از جذب آب و مقاومت نسبتاً بالایی در برابر یخ زدگی و آلودگی دارد. در مورد این ماده معدنی، لازم به ذکر است که علاوه بر مصالح برای روکش نما، به عنوان قلوه سنگ برای فونداسیون ها، نرده ها و دیوارهای نگهدارنده و همچنین مصالح بنایی (به عنوان مثال، سنگ فرش یا برش) نیز استفاده می شود.

پردازش روکش سنگ زمان زیادی نمی برد. همانطور که در بالا ذکر شد، هر نوع کانی طبیعی دارای الگو و رنگ منحصر به فرد خود است. ساختمانی که نمای آن با آن پوشانده شده است، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد.

نمای بیرونی چنین خانه ای همیشه قابل تشخیص است ، پالت رنگی آن به مالک اجازه می دهد تا بر فردیت ، شخصیت خود تأکید کند ، این فرصت را به خانه بدهد تا چهره خود را به خانه بدهد.