سرخ پوستان آمریکا از حوله تن پوش صدف طلایی برای پوشش خود استفاده می کنند

برای بسیاری از افراد، تعویض هفتگی حوله تن پوش صدف طلایی حمام امری عادی است. اگرچه بدن شما به طرز لذت بخشی احساس شادابی می کند، اما یک حوله تن پوش معمولی ده ها میلیون سلول مرده پوست و همچنین قارچ ها یا باکتری هایی را که از پاکسازی شما جان سالم به در برده اند جمع آوری می کند.

از آنجایی که قسمت های خصوصی نیز با حوله تن پوش ها در تماس هستند، ترشحات ادراری و مقعدی نیز به سرعت به حوله تن پوش های کثیف منتقل می شوند. در مورد رطوبت صحبت می کنیم، هر لحظه که حوله تن پوش ای خشک می شود اجازه می دهد میکروب ها بدون کنترل تکثیر شوند.

خوشبختانه مراقبت و نگهداری حوله تن پوش دقیقاً علم موشکی نیست. این فقط به کمی تلاش بیشتر از آنچه اکثر مردم در حال حاضر انجام می دهند نیاز دارد. کارشناسان توصیه می کنند حوله تن پوش را به گونه ای آویزان کنید که کاملاً خشک شود.

همچنین با باز کردن پنجره یا روشن کردن فن تهویه حمام، گردش هوا و خشک شدن سریعتر را تشویق کنید. اگر در هر نقطه‌ای شروع به بوی بد می‌کند، این عطر طبیعی حوله تن پوش نیست کپک رشد می‌کند، و حوله تن پوش قطعاً باید شسته شود.

حتی اگر تمام این مراحل را دنبال کردید، بدون شستن کامل حوله تن پوش حمام، بیش از سه بار استفاده نکنید، و مطمئن شوید که از آب گرم یا داغ همراه با مواد شوینده، ترجیحاً همراه با سفید کننده مناسب رنگ، استفاده کنید.

شما باید حوله تن پوش را چند بار روی بدن خود بمالید تا آب آن خارج شود. الیاف حوله تن پوش به طور ذاتی با استفاده از بین می روند. اگر آنها مانند گذشته آب را به خوبی جذب نمی کنند، زمان خداحافظی فرا رسیده است. حوله تن پوش پس از یک یا دو بار استفاده پس از شستن شروع به بوییدن می کند. این نشانه وجود باکتری در الیاف است که به درستی تمیز نمی شوند.