زنی که کارتن اسباب کشی دست دوم را دمه درب خانه اش پر از مواد غذایی دید

هنگامی که تصمیم می گیرید از چه موادی برای کسب و کار خود استفاده کنید، باید در نظر بگیرید که چه نیازهایی دارید. اگر شرکت شما اشیاء سنگین وزن مانند ظروف می سازد، می توانید از کارتن اسباب کشی دست دوم استفاده کنید.

جعبه های لوکس سفارشی معمولاً از مقوا استفاده می کنند زیرا جعبه های راه راه کمی خشن تر هستند. با این حال، اگر کسب‌وکاری دارید که در آن چیزهای سنگین‌تر یا محصولاتی می‌سازید که شکننده هستند، یا بیش از یک توقف در سفر به مشتری خواهید داشت، باید به سراغ جعبه‌های راه راه بروید.

در زمانی که محصولات از انبار به مقصد نهایی می روند، فضای زیادی برای آسیب وجود دارد. بسته های راه راه برای زنده ماندن در آب و هوای بد، جاده های پر از دست انداز، تغییرات ناگهانی دما یا حمل و نقل خشن طراحی شده اند همه اینها در حالی که محصولات را سالم نگه می دارند.

در حالی که هیچ بسته راه راه کاملاً تخریب ناپذیر نیست، مواد و آرایش این ظروف به احتمال زیاد از محصولات شما در حین حمل و نقل محافظت می کند. مشتریان شما خوشحال نخواهند شد اگر محصولشان در شرایطی کمتر از بکر به دستشان برسد.

دلیل دیگری که آنها مواد بسته بندی مورد علاقه هستند این است که سبک وزن و تمیز هستند. از آنجایی که ظروف راه راه سبک تر از پلاستیک هستند، می توانید دو یا سه پالت اضافی محصول را در هر کامیون حمل کنید. این می تواند هزینه های حمل و نقل شما را کاهش دهد که به سوخت کمتر و انتشار کمتر کمک می کند.

بسته بندی یک هزینه اضافی برای مشاغل است، اما یک هزینه اجتناب ناپذیر است. شما نمی توانید اقلام را بدون لایه بیرونی محافظ و پوشش قابل ارائه بفروشید. در غیر این صورت، شما در معرض آسیب قرار دادن محصولات خود و فرسودگی سریع‌تر آن‌ها، آسیب رساندن به اعتبار برند و از دست دادن مشتریان خود هستید.

هزینه های بسته بندی و هزینه های سفارشی سازی اغلب نقش مهمی در تصمیم گیری برای شرکت های کوچک بازی می کنند. به همین دلیل است که اکثر برندهای کوچک مقرون به صرفه ترین گزینه را انتخاب می کنند بسته بندی مقوایی.