رستورانی که غذاهایش را روی پالت پلاستیکی جم سرو می کند

در میان انواع پالت پلاستیکی جم انواع قاب های جلو باز به دلیل مزایایی که برای کاربران خود ارائه می دهند، ترجیح داده می شوند. به لطف ویژگی های برجسته آنها، آنها می توانند این مزایا را ارائه دهند. کیس های جلو باز پالت پلاستیکی به منظور استفاده راحت با جلوهای نیمه باز تولید می شوند.

ابعاد بیرونی 300*400*290 میلی متر تولید می شود. کیس هایی با این ابعاد، به عبارت دیگر کیس های جلو باز 300 در 400 میلی متر، لوله هایی هستند که در این فرم های اندازه گیری با در نظر گرفتن ابعاد مورد نیاز تولید می شوند.

گاوصندوق های جلو باز دارای پایه های فدرال هستند. دستگیره های دست باز هستند. قسمت پایین قاب ها که نام خود را از این طرح ها گرفته اند که از جلو نیمه باز هستند به صورت قاب بسته می باشد. پایین و کناره های این نوع کیس ها بسته است.

آنها بیشتر محصولاتی با پایه های تقویت شده تولید می شوند. آنها ساختاری دارند که می توانند روی چرخ ها نصب شوند. بر روی هر دو سطح شیارهای برچسب HP-100 وجود دارد. روی هم چیده شدن نیز از جمله ویژگی های بارز آن است.

جعبه های جلو باز پالت پلاستیکی در اندازه های مختلف با در نظر گرفتن نیاز شرکت های فعال در بخش های مختلف تولید می شوند. وزن تولید این نوع کیس ها در ابعادی است که در بین ابعاد تولید شده به صورت استاندارد تعیین شده و بتواند در بهترین سطح نیازها را برآورده کند.

شرکت ها به راحتی می توانند رنگ های مورد نظر خود را در انتخاب رنگ قاب های جلو باز پالت پلاستیکی پیدا کنند. دلیل اصلی این امر این است که چنین مواردی با تعداد زیادی جایگزین رنگ به مشتریان ارائه می شود. هنگام انتخاب رنگ، شرکت ها با در نظر گرفتن مناطقی که می خواهند از گاوصندوق ها استفاده کنند و هدف استفاده از آن، انتخاب خود را انجام می دهند.