دفتر دو خط زبان انگلیسی موجب قوی شدن حفظیات در افراد می شود

دفتر دو خط زبان انگلیسی سینگر دوخته شده بسیار شبیه به دفتر های زین دوزی هستند، با این تفاوت که از نخ برای دوخت صفحات به جای منگنه استفاده می شود. بسته به نیازهای نوت بوک، این کار چند مزیت نسبت به دوخت زین دارد.

دفتر های دوخته شده سینگر به دلیل تعداد بخیه‌های روی ستون فقرات که در مجموع می‌تواند حدود 40 بخیه باشد، ایمن‌تر از دوخت زین هستند. مکمل یا تضاد رنگ جلد. به همین ترتیب، می توانید رنگ های برند را مطابقت دهید تا ظاهری یکپارچه بین پوشش و نخ ایجاد کنید.

ولانت بسیار شبیه به یک دفتر یادداشت یا دفتر تمرین دوخته شده خواننده است، اما تفاوت در مواد بیرونی یا جلد است. جلد در اطراف صفحات نوت بوک پیچیده شده است، بنابراین دوخت داخلی بلوک دفتر قابل مشاهده نیست.

اگر می خواهید چیزی برای استفاده روزمره داشته باشید، یک نوت بوک volant انتخاب عالی است زیرا نازک، سبک و انعطاف پذیر است. به دلیل صحافی، تعداد صفحات بسیار کمتری در دفتر دریافت می کنید. این یک نوت بوک باریک با “جلد کاذب” است.

یک ورق از مواد که صفحات دوخته شده را در داخل محصور می کند. ولنت معمولاً در اندازه A5، باریک، با لبه‌های گرد است – به راحتی در جیب شما جای می‌گیرد و یک یادداشت‌دار عالی است.

ما پوشش‌های نرمی از چرم مصنوعی یا چرم واقعی را به عنوان جلد دفتر ارائه می‌دهیم که هم کیفیت بالایی ایجاد می‌کند و هم اطمینان می‌دهد که صفحات داخلی همچنان محافظت می‌شوند. یک لبه اختیاری می تواند به این اضافه کند.

با تب های فهرست به خوبی کار می کند. از آنجایی که روش صحافی مارپیچی به صفحات اجازه می دهد آزادانه بچرخند و بدون نیاز به باز نگه داشتن دستی آنها در جای خود باقی بمانند، اغلب بهترین انتخاب برای پروژه های صحافی است که به تقسیم کننده های صفحه تب دار نیاز دارند.