خانه ای تمام نمای آن گلدان میناکاری اصفهان اصیل هنر است

گلدان میناکاری اصفهان اصیل هنر غنچه ای برای برجسته کردن یک گل یا دسته گل کوچک طراحی شده اند و می توانند افزودنی ظریف به شومینه شما باشند، یک صفحه بشقاب زیبا را افزایش دهند یا هنگام طراحی یک قفسه کتاب گنجانده شوند. گلدان های جوانه ای که در کنار هم قرار گرفته اند عالی به نظر می رسند و می توانند جایگزین عالی برای یک قطعه مرکزی واقعی باشند.

مزیت دیگر گلدان های غنچه ای این است که به دلیل اندازه آنها در مسیر تبدیل قرار نمی گیرند. برای چیدمان این دسته گل های کوچک به تلاش زیادی نیاز نیست تا بتوان آنها را به راحتی در یک منظره صمیمی و رمانتیک ادغام کرد. همچنین به دلیل سادگی، آنها به خوبی با سبک مینیمالیستی جفت می شوند و به طور کامل شکوفه را به نمایش می گذارند.

با استفاده از اندازه‌های مختلف، بلندترین گلدان جوانه را با بلندترین ساقه جفت می‌کنیم. با رنگ های مختلف نخود شیرین شروع کنید و مطمئن شوید که ساقه ها قبل از قرار دادن آنها در گلدان جوانه یکدست هستند.

بعد، کوچکترین گلدان جوانه را انتخاب کنید و دسته گل بعدی خود را از فریتلاریا و موسکاری شروع کنید. این دسته گل شکل و حجم بسیار خوبی خواهد داشت و وز بودن گل ها را برجسته می کند. در آخر، از گلدان جوانه‌ای با اندازه متوسط استفاده کنید و یک لاله قهوه‌ای را انتخاب کنید تا منظره سفره خود را تکمیل کنید. هر گونه بافت و پالت رنگی اضافی را با افزودن شمع یا میز رومیزی ترکیب کنید.

گلدان های کاسه ای که به عنوان “گلدان های کاسه ماهی” نیز شناخته می شوند، راهی منحصر به فرد برای برجسته کردن دسته گل زیبای شما و ایجاد یک مرکز هنری است که مطمئناً شگفت زده خواهد شد. شما می خواهید این کاسه را به عنوان یک نقطه کانونی روی میز خود یا در مرکز سرگرمی خود داشته باشید.

گلدان کوچک را گلدان جوانه می گویند. برای نگه داشتن و برجسته کردن یک یا چند گل کوچک و باریک است. نحوه چیدمان گلدان جوانه را در بخش قبلی توضیح دادیم.