تم جشن بالماسکه ای در تهران گذاشتن جوراب زیر زانو روی سر بود

برخی از افراد ممکن است جوراب زیر زانو انتخاب کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است یک جفت جوراب نازک را انتخاب کنند که حجم زیادی اضافه نمی کند. حتی ممکن است برخی افراد بسته به آب و هوا و ترجیحات شخصی خود، دو جفت جوراب بپوشند. در نهایت، این به خود فرد بستگی دارد که تصمیم بگیرد چگونه با مربی خود جوراب بپوشد.

برای هر کفشی یک جوراب وجود دارد که بهترین تناسب را دارد، بنابراین فرقی نمی‌کند چه نوع جورابی بپوشید. فرقی نمی کند چه نوع جورابی می پوشید. رنگ کفش ورزشی تاثیر بسزایی در نوع جورابی که می توانید با آن بپوشید دارد.

مهم است که طول جوراب خود و همچنین هدف جوراب را در نظر بگیرید. اگر زیاد جوراب نمی پوشید، بهتر است مجبور نباشید جوراب های خیلی بلند بپوشید. جوراب ها در طول های مختلف از کوتاه تا بلند هستند.

جوراب ها معمولاً از پنبه ساخته می شوند و راحتی زیادی را ارائه می دهند. یک جوراب با طول خدمه یک افزودنی فوق العاده برای کمد هر کسی است. اگر نمی‌دانید با کفش‌های ورزشی سفید جدیدتان چه بپوشید، می‌توانید جوراب‌های خدمه را امتحان کنید.

پارچه از پنبه ساخته شده است که خاصیت ارتجاعی و تنفسی را اضافه می کند و اسپندکس برای تناسب تنفس و انعطاف پذیری بیشتر به آن اضافه می شود. اگر در حال دویدن یا ورزش هستید، کفش های جدیدتان با جوراب های خدمه عالی به نظر می رسند.

وقتی صحبت از جوراب هایی می شود که ماندگاری طولانی دارند، جوراب های مربی انتخاب خوبی هستند. از آنجایی که هر قسمت از این جوراب ها به گونه ای گره خورده است که در برابر سایش زیاد مقاومت کند، پس از فرسودگی تا مدت ها دوام خواهند آورد. کفش‌ها علاوه بر اینکه رطوبت را در طول فعالیت‌های شدید از پاهای شما دور می‌کنند، به خشک و راحت نگه داشتن آن‌ها کمک می‌کنند.