تخمه آفتابگردان قزوین درد گوش را از بین می برد

تخمه آفتابگردان قزوین نیروگاه تقریباً تمام ویتامین ها و مواد معدنی است که برای زنان در دوران بارداری و پس از بارداری ضروری است. تخمه آفتابگردان حاوی فولات است که برای تولید سلول های جدید در بدن ضروری است.

معمولاً مصرف 400 گرم قبل از بارداری توصیه می شود. 600 گرم در دوران بارداری برای جلوگیری از نقایص مادرزادی مغز و نخاع که معمولاً در 28 روز اول بارداری رخ می دهد. تخمه های آفتابگردان حاوی مقادیر زیادی پتاسیم است که به کاهش تعادل سدیم کمک می کند و در نتیجه فشار خون بالا را پایین نگه می دارد.

تخمه آفتابگردان دارای مواد شیمیایی گیاهی است که به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند که در دوران بارداری کند می شود و توانایی بدن برای پذیرش جنین های در حال رشد را افزایش می دهد. از آنجایی که تخمه آفتابگردان دارای محتوای غنی از مواد معدنی و فسفر است، به رشد استخوان های نوزادان متولد نشده کمک می کند.

تخمه آفتابگردان به دلیل داشتن فیبر فراوان، به تنظیم هضم غذا در زمان بارداری کمک می کند. تخمه آفتابگردان دارای اسید فولیک است که در گلبول های قرمز موجود است که اکسیژن را از ریه ها به کل بدن می رساند. آنها همچنین به عنوان آنتی اکسیدان کمک می کنند که از فرآیند اکسیداسیون جلوگیری می کند و به محافظت در برابر سلول های سرطانی مختلف کمک می کند.

آنها همچنین دارای ویتامین E هستند که قرار است یک خنثی کننده عالی باشد که رادیکال های آزاد را خنثی می کند و به حفظ سطح کلسترول خوب در بدن کمک می کند. آنها همچنین به عنوان نیروگاه آنتی اکسیدان ها در نظر گرفته می شوند که برای حفظ سلامت پوست ضروری هستند و باعث می شوند پوست درخشان، مغذی و سالم به نظر برسد.

ما به وضوح می دانیم که آجیل و دانه ها برخی از سالم ترین گزینه های موجود در بازار هستند و به ویژه تخمه آفتابگردان سرشار از مواد مغذی است. ما فواید آسان دانه های ساده را که در زیر ذکر شده است به شما می گوییم، که نمی توانید از آنها چشم پوشی کنید!