با خرید آباژور سنگ نمک صاحب فرزند پسر شوید

آباژور سنگ نمک که از پرطرفدارترین محصولات نورپردازی هستند، از شیک ترین مکمل های دکوراسیون منزل نیز به میدان می آیند.به عنوان خانواده Doğtaş، آدرس سبک و هارمونی در خانه ها، ما پاسخ همه این سوالات را در صفحه وبلاگ خود ارائه می دهیم، جایی که جزئیات مهم بسیاری را روشن می کنیم.

در مورد دکوراسیون با خواندن مقاله ما تا انتها، می توانید چیزهای زیادی را که در مورد آباژورها نمی دانید، بیاموزید، این آباژورها از جمله محصولات نورپردازی هستند که به دلیل استفاده از آنها و همچنین زیبایی بخشیدن به خانه ها، بیشتر در فضاها می بینیم.

آباژورهایی که گاه در کنار تخت و گاه روی کنسول های اتاق نشیمن و نشیمن می بینیم از مهم ترین مکمل های ظرافت دکوراتیو هستند که می توان به عنوان یک محصول نورپردازی که به انعکاس کمک می کند پاسخ داد. آباژور که از ترکیب دو کلمه کم نور و روشن به وجود می آید در زبان ترکی به صورت گیره چراغ بیان می شود.

اما به آرامی اجازه می دهد تا نور در محیط کم شود.استفاده از آباژورها که بسته به طراحی فضاها ظاهری قدیمی یا مدرن می بخشد، به دوره بسیار قدیمی تاریخ برمی گردد. آباژورهایی که از قرن هفدهم میلادی در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گرفتند، امروزه محصولی است که در بسیاری از کشورهای دنیا مورد پسند افراد با سلایق شخصی متفاوت است.

آباژورهای تولید شده از پیچیدن لامپ با موادی مانند کاغذ یا پارچه ضخیم، حصیری، به دلیل کمبود تکنولوژی در قرن های گذشته؛ تا قرن 19، آن نیز به روش های مختلف طراحی شده است. در حالی که آباژورهای مسی آویزان شده بر سقف در سال های اول قرن رایج بود.

آباژورهای مخروطی جایگزین آباژورهای مسی در دهه 1930 شدند. در اواسط قرن نوزدهم تولید آباژورهای استوانه ای آغاز شد به طوری که آباژور نه تنها به عنوان یک محصول نورپردازی بلکه به عنوان نوعی تزئین جای خود را در منازل باز کرد و با پاسخ به این سوال که آباژور چیست به اختصار می پردازیم.