با بستن گردنبند طبی سخت پاک سمن ستون فقرات خود را صاف کنید

گردن درد همراه با نقص حرکتی: این یک گردن سفت است که فرد پس از کشیدگی عضلات گردن هنگام خوابیدن در وضعیت نامناسب یا بلند کردن وزنه های سنگین تجربه می کند اما می توانید هنگام ورزش های سنگین از گردنبند طبی سخت پاک سمن استفاده کنید تا دچار مشکلات و بیماری های شدید نشوید.

گردن درد همراه با اختلالات هماهنگی حرکتی: این شامل درد شلاق و گردن است که پس از نشستن بیش از حد طولانی پشت میز در موقعیت اشتباه رخ می دهد.

گردن درد همراه با سردرد: این نوع درد شامل گردن درد همراه با سردرد به سمت پشت سر است. گردن درد همراه با تشعشع درد: این شامل درد گردن به دلیل تنگی نخاع، لغزش یا فتق دیسک گردن، یا فشردگی عصب گردنی است.

ورزش ممکن است به درد گردن کمک کند، اگرچه این بستگی به علت آن دارد. اگر فردی اخیراً آسیب دیده است، قبل از ورزش باید با پزشک مشورت کند. گردن درد می تواند ناراحت کننده باشد و فعالیت های روزانه را مختل کند.

همچنین می تواند به سایر نواحی بدن مانند شانه ها و بازوها تابش کند. بسته به منبع گردن درد، هدف از درمان ها کاهش درد از طریق موارد زیر است: افزایش قدرت وضعیتی افزایش تحرک مفصل و بهبود دامنه حرکتی کاهش تنش عصبی افزایش انعطاف پذیری عضلات یک فرد اغلب می تواند با استراحت و انجام تمرینات آرام درد گردن را در خانه تسکین دهد.

گاهی اوقات، داروها برای کاهش التهاب و درد در ناحیه آسیب دیده ضروری است. گردن درد شدید ممکن است به درمان های اضافی نیاز داشته باشد. پزشکان ممکن است برای یک برنامه ورزشی مراجعه به فیزیوتراپیست را پیشنهاد کنند.

وضعیت نامناسب یکی از دلایل رایج کشیدگی عضلات گردن است. می تواند آسیب موجود را بدتر کند و احتمال آسیب دیگری را افزایش دهد. استفاده از رایانه یا تلفن برای مدت طولانی می‌تواند منجر به وضعیت سر به جلو شود، جایی که سر از ستون فقرات به سمت جلو حرکت می‌کند. این می تواند علائمی مانند درد مبهم در پشت یا دو طرف گردن را ایجاد کند که ممکن است به قسمت بالایی پشت، شانه ها و سر گسترش یابد.