اهدای کمک های پولی آمریکا به کشور ارمنستان!

در این مطلب می خواهیم در مورد کمک های پولی کشورهای همسایه گفتگو کنیم برای اطلاعات بیشتر و اگاهی بالا با ما همراه باشید.

قیمت چرخ خیاطی

یکی از ضروری ترین وسایل منزل چرخ خیاطی می باشد که در مدل های مختلف در بازار با بهترین قیمت چرخ خیاطی روز به صورت عمده نیز به خرید و فروش می رسد؛ چرخ خیاطی ها جزو وسایلی هستند که در بیشتر منازل حضور دارند و در کارهایی مانند دوختن لباس، تنگ و گشاد کردن لباس، کوتاه کردن لباس ها از آن استفاده می کنند. چرخ خیاطی های خانگی انواع مختلفی دارند بعضی از آن ها بدون برق کار می کنند که به چرخ خیاطی دستی معروف اند که نسبت به بقیه طول عمر بیشتری دارند

آب میوه طبیعی

عصاره ای که از میوه ها و سبزیجات به دست می آید، آب میوه طبیعی می باشد، در تهیه ی آب میوه طبیعی هیچگونه مواد افزودنی وجود ندارد و خواص طبیعی میوه و سبزیجات در آن وجود دارد، این آب میوه ها از فشردن میوه و سبزیجات خشک، خیساندن در آب و یا میکس کردن آنها به دست می آیند، آب میوه هایی که به این روش تهیه می شوند از خواص بالایی نسبت به آب میوه های معمولی برخوردار هستند، در نتیجه مصرف آب میوه طبیعی برای سلامت انسان مفیدتر است و بهتر است افراد به مصرف این نوع از آب میوه رو آورند.

سنگ فیروزه

از سنگهای زینتی که دارای قدمت طولانی بوده سنگ فیروزه طبیعی نام دارد و در نیشابور و کرمان و دامغان می توان آن را پیدا کرد که نوع خام آن که از معدن استخراج می شود دارای قیمت پایینی می باشد و بعد از تراشیده و صیقلی شدن ارزش پیدا کرده و به عنوان یک اکسسوری در ساخت گرانترین جواهرات استفاده می شود. این نوع سنگ به دلیل استفاده در ساخت جواهرات به نام گوهر معروف بوده و به اسم سنگ ایرانی شناخته شده می باشد. در ابتدای کشف این سنگ در ایران به نام پیروز شناخته می شده و بعد از فرستاه شدن به اروپا آنجا به نام کالایس نام گذاری شد. این نوع سنگ برای اولین بار توسط عثمانیها به اروپا برده شد و به همین دلیل نام سنگ ترک را به ان دادند ولی امروزه به عنوان سنگ فیروزه ایرانی در جهان معروف می باشد.

فروش بادام زمینی

ادام زمینی چینی به دلیل نوع کاشت و برداشت محصول که مکانیزه و صنعتی است؛ درشت تر و یکدست تر از بادام زمینی ریز ایرانی است که به روش سنتی کشت می شود. البته در شهرهایی مانند استانه اشرفیه که قطب بادام زمینی ایرانی است؛ شروع به کشت محصول با روش های نوین دنیا کرده اند. فروش بادام زمینی ایرانی نسبت به بادام زمینی چینی روغنی تر است؛ به همین دلیل بادام زمینی ایرانی مزه و طعم بهتری دارد. نوع بسته بندی بر کیفیت و ماندگاری محصول تاثیر مستقیمی دارد؛ و بادام زمینی چینی در بسته بندی های بدون هوا که به آن وکیوم می گویند در بازار ایران به فروش می رسد؛ در صورتی که اکثر بادام زمینی های ایرانی به صورت فله ای برای عمده فروشان و خریداران خرد عرضه می شود. هرچند شرکت های بسته بندی مواد غذایی اقدام به فروش بسته های کوچک در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها می کنند.